Informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej
Na mocy ustawy z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn.zm.) każda informacja o sprawach publicznych stanowi informacje publiczną i podlega udostępnieniu i ponownemu wykorzystaniu na zasadach i w trybie określonych ww. ustawie.
Informację, które nie są zawarte w BIP a stanowią informację publiczną mogą być udostępnione na wniosek.
Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie określonym w art. 13 ust.1, podmiot obowiązany do jej udostępnienia powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłużej jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Wzór wniosku o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu.
Miejsce składania dokumentów:
adres korespondencyjny:
PCPR w Kielcach:
ul. Wrzosowa 44; 25-211 Kielce,
osobiście:
PCPR w Kielcach:
ul. Wrzosowa 44; 25-211 Kielce, pokój 36, tel: 41 200 17 01
lub elektronicznie na adres:
e-mail:sekretariat@pcprkielce.pl
Osoba do kontaktu:
Bernadeta Podgórska
pok. 36 tel. (41) 200 17 01